عشق یا هوس

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

عشق یا هوس

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

به من بسپار

دستت را به من بسپار تا گرمی آن وجودم را پر کند...
گوشَت را به من بسپار تا زمزمه عشق را در آن جاری کنم...
شانه ات را به من بسپار تا آن را تکیه گاه تنهایی کنم...
قلبت را به من بسپار تا آن را در هاله ای از نور نگهداری کنم...
صدایت را به من بسپار تا مهربانیت را تدریس کنم...
چشمهایت را به من بسپار تا گذرگاه عشق را در آن پیدا کنم...
جسمت را به من بسپار تا دمادم آن را گلباران کنم...
همه را به من بسپار تا معنی خواستن را بیاموزم...
تا یاد بگیرم چگونه تو را بپرسم...
تا چگونه با وجود تو در حضور عشق خود را بازیابم ای کاشف عشق...

فرستنده: سارا

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 10 فروردین 1384 ساعت 07:48

سلام محمد جان - وبلاگت واقعا قشنگ شده. امیدوارم حالا حالا ها ادامه بدی.

موفق باشی...همیشه، همه جا!

سارا چهارشنبه 10 فروردین 1384 ساعت 09:01

سلام...!
به به !! احسنت!...
...
...
موفق باشید!

محمد عاشق ترین چهارشنبه 10 فروردین 1384 ساعت 13:50 http://mohammadashegh.blogfa.com

سلام اقا محمد گل بی مرام خیلی بی مرامی دیگه به ما سر نمی زنی باشه من فقط سر میزنم
سال نوت هم مبارک باشه

محمد عاشق ترین پنج‌شنبه 11 فروردین 1384 ساعت 12:50 http://mohammadashegh.blogfa.com

محمد جان سلام اولن ببخشید که نگفته بودم مطلب فوق از تو بوده ثانیا می بینم که خانم بچه ها نظر دادن بیا تو رو به لیلی و مجنون قسمت میدم حالا که میخواد باهات باشه با اون باش از طرف داداش کوچیک محمد
بازهم ببخشید لحظه ای با اون باش محمد من منتظر جواب هستم

محمد عاشق ترین پنج‌شنبه 11 فروردین 1384 ساعت 23:57 http://mohammadashegh.blogfa.com

سلام خوبی محمد جون
اولن بله من عاشق شدم چون از بچگی دوست داشتم عشق رو تجربه کنم و برات بگم الان نزدیک ۳ ماه که باهام سر هیچ چیز بدون دلیل بهم زده و با یکی دیگست ولی سرش به سنگ میخوده به حر حال اره من از ۲۵اردیبهشت عاشق شدم عاشق اون بخوام بگم چطوری همدیگر رو می پرستیدیم مجنون باید لنگ بندازه دوما اره خوردم بد جور هم خوردم از کسی که اون ر و از چشم هام بیشتر دوست داشتم و دارم بله زار زار گریه هم کردم و توی خودم شکستم اره همه فقط می گفتن ولش کن این نشد یکی دیگه ولی من به خودش هم گفتم یا اون یا هیچکس
ولی تو جواب منو ندادی چرا نمی خوای با اون باشی
یک عاشق از سوی عشقش هم چیز دو می تونه قبول کنه حتی خیانت بله
اگه خواستی به ای دیم پی ام بده
من منتظرم اقا محمد گل

... جمعه 12 فروردین 1384 ساعت 00:19 http://sorry.blogsky.com

زیبا بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد