عشق یا هوس

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

عشق یا هوس

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

سوال بی جواب

از دریا پرسیدم که محبت چیست؟ گفت: بی نیازتر از من.
از آتش پرسیدم که محبت چیست؟ گفت سوزنده‌تر از من.
از آب پرسیدم که محبت چیست؟ گفت: روان‌تر از من.
از خاک پرسیدم که محبت چیست؟ گفت: افتاده‌تر از من.
از شمع پرسیدم که محبت چیست؟ گفت: گرم‌تر از من.
از گل پرسیدم که محبت چیست؟ گفت: زیباتر من.
از پروانه پرسیدم که محبت چیست؟ گفت: دل داده‌تر از من.
از عشق پرسیدم که محبت چیست؟ گفت آنچه تو دیدی!
و از خودم می‌پرسم که محبت چیست؟ شاید که نگاه عاشقانه‌ای بیش نیست.
اکنون دانم که چشمم عاشقانه می‌گرید و قطره اشکم عاشقانه می‌بیند.
نظرات 3 + ارسال نظر
دختر کوچولو چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 13:39 http://dokhtarkocholo.blogfa.com

سلام به خاطر لطفی که به این دو عاشق کوچولو داشتید ممنونم بسیار خوشحال شدیم
از اینکه وبلاگ حقیر ما را لینک کردید یک دنیا ممنونیم
برای دل خودمون می نویسیم ولی دوستان به ما خیلی لطف دارند
لینک شما را هم در وبلاگ قرار دادم
من و پسرکوچولو هر روز وب را به روز می کنیم اگر دوست داشتی سر بزنید
باز هم سر می زنم و منتظر شما بزرگوار هستیم
موفق باشید و شاد و سربلند

آزاده چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 17:35 http://www.136733.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی داری وشعر زیبایی هم نوشتی
امیدوارم موفق باشی
از این که به وبلاگم سر زدی ممنونم

امیر چهارشنبه 28 بهمن 1383 ساعت 22:57 http://Amirtonet.Blogsky.Com

سلام به دوست عزیزم
ممنون از اینکه سراغی از من گرفتی
چشم سعی میکنم خیلی سریع وبلاگمو آبدیت کنم
از بابت لینک هم ممنون
هیچ چیزی بهتر از محبت واقعی و خالصانه نیست
وقتی این دو مورد باشه خیلی دلچسبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد