عشق یا هوس

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

عشق یا هوس

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

صدای باران

پنجره کوچک قلبم باز است و نگاه من به آسمان. دوباره صدای چکیدن اولین قطره های باران را در صحرای سینه ام احساس می کنم، آری این صدای باران است، چه صدای آشنایی، صدایش همچو صدای نازنینی است که روزی پا روی قلبم خواهد گذاشت و در دیوار آشیانهء کوچکم دوباره رنگ و بوی او را خواهد گرفت، آری این صدای باران است، دوست دارم به زیر باران روم و مدتی در آنجا بمانم تا خود از نزدیک شاهد آن باشم که امشب زمین به پای درد دل باران نشست و به صدای گریه ابرها گوش فرا داد، ای کاش می توانستم پرواز کنم و خود را به آسمان برسانم، ای کاش می توانستم میان ستاره ها بالا و پایین روم و دست در دست زیباترین ستاره آسمان به زمین باز گردم و برای همیشه در آنجا بمانم، اما افسوس، افسوس که این خود خواهیست، آیا ستاره که مدتها در آسمان می زیست اکنون می تواند در زمین بماند، هرگز، پس چاره ای نیست جز آنکه اشک شوم و همچو باران از دل ابرها ببارم، شاید که به این بهانه به زمین بازگردم، از میان کوچه های تنهایی که خود را در آنجا یافته ام به خانه برگردم و در کنار شومینه سرد همیشه خاموش، خود را با اشعار بچگانه خویش سر گرم سازم و در خیالم از لب های همیشه سرخش گل بوسه های عشق برچینم، تا بتوانم بمانم و ادامه دهم، لیکن:

دوست داشتن همچون سیب سرخی است با عطر عشق نه رنگ هوس

ما آدما به دنیا میایم تا زندگی کنیم، پاک باشیم و از زندگیمون به نحوه درست لذت ببریم، حالا میخوام بدونم توی یه زندگی پاک چی میتونه لذت بخش تر از داشتن یه دوست خوب باشه، یه دوست با صداقت، البته یه دوست خوب هر کسی می تونه باشه پدر و مادر، خدا، یا حتی مهربونی مثل...

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 06:58

چند وقتیست صدای آرامش بخش باران خاطرات تلخ گدشته را در ذهنم تداعی میکند آن کس که آرامش بخش دلم بود دیگر در کنارم نسیت و بر من نمیبارد

مهتاب جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 09:07 http://moonlightlady.blogsky.com

قدر دوستیهاتونو بدونین..... همیشه اونقدر وقت نداریم که به کسیکه دوستش داریم نشون بدیم چقدر برامون عزیزه..

نازنین جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 11:57 http://sokotvaeshgh.blogsky.com

عزیز خوشحالم که کمی منطقی فکر میکنی وراهتو پیدا کردی

[ بدون نام ] جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 13:55

باشه من روم کم شد اما خیلی کوچیکی

گمنام جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 14:24

با نوشتت هزارتا موافقم.بعضی ادما نمی دونن دوست داشتن چه رنگیه من براشون تا اخر عمرم متاسفم
موفق باشی

آزاده جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 16:18 http://www.136733.blogfa.com

سلام
دوستی مطلق وجود نداره همیشه مانعی هست تا دوستی ها رو بشکنه در این موقع دوطرف میشکنن
اما گاهی وقتا طرف مقابل از ماخیلی مقاوم تره می ایسته ومبارزه میکنه
امیدوارم طرف مقابلت از اونا باشه

رز سفید شنبه 15 اسفند 1383 ساعت 01:15 http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام.....راستش این روزا دوست خوب گیر نمیاد.....دنیا دنیای بی وفای ی.....کاش همه می فهمیدیم اسم رفیق چه با ارزش....
در ضمن دوست عزیز...نوشته های وبلاگم بیشترش از خودم هست....همونطور اون نوشته اولم که پرسیدید....
موفق باشی.......

امیر بایرنی شنبه 15 اسفند 1383 ساعت 08:17 http://hood.blogsky.com

سلام خوبی دوست من

وب خیلی زیبایی داری

خوش باشی و فعلآ بای

محمد عاشق ترین یکشنبه 16 اسفند 1383 ساعت 04:00 http://MohammadAshegh.blogfa.com

سلام خوبی عاشق ترین بروز شد سری بزنی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد