عشق یا هوس

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

عشق یا هوس

جهت پیگیری مطالب به www.paeeez.ir مراجعه کنید.

دوست بودن یا دوست داشتن

بازم شما قضاوت کنین، شاید که من اشتباه میکنم، آخه میشه یک نفر کسی رو دوست داشته باشه اما هر شیش ماه یه بار میل دیدنش را پیدا کنه؟ میشه یک نفر کسی رو دوست داشته باشه اما بگه که ازم خبر نگیر بعد خودش هم خبر نگیره، میشه یک نفر کسی رو دوست داشته باشه اما وقتی ناراحتیش رو میبینه به جای این که باهاش هم دردی کنه، تنهاش بذاره و بره، آخه اینه رسم انسانیت، اینه رسم انسانیت که به یه انسان دیگه نه متفاوت بلکه مثل خودت کمک نکنی و بی تفاوت از کنارش بگذری؟ میشه یک نفر کسی رو دوست داشته باشه اما بعد یه مدت طولانی بهش نگه، حتی یه سر سوزن بهش ابراز محبت نکنه، بعدشم با کلی ادعا بگه مگه خودت نمیفهمی که... حتی اینجا هم جملش رو کامل نگه که "مگه خودت نمیفهمی که دوست داشتم"، کلمهء "دوست داشتم" رو نمیتونه به زبون بیاره، چرا٬ چون دوسش نداشته، آهای مردم درسته که میگن دوری و دوستی، ولی به خدا، به پیر، به پیغمبر، اون دوست بودن، نه دوست داشتن، چرا اونای که ادعای بی خودی دارن نمی خوان این چیزا رو بفهمن؟ بین دوست بودن و دوست داشتن یه دنیا فاصلهء، اگه یک نفر کسی رو دوست داشته باشه باید بهش بگه، لازم نیست حتما" زبونی باشه، با یک نگاه عاشقانه هم میشه ابراز محبت کرد، مثل جفت شدن پرنده ها، اگه یک لحظه اونو کنار خودت احساس کنی، مثل دو تا گل سرخ، کافی که فقط یه لحظه باورش کنی، اگه اینجوری نبودی باید بدونی که فقط باهاش دوستی، اما دوسش نداری، اگه اینجوری نبودی و بهش گفتی دوسش داری، از روی عشق نیست از روی هوس. دوست داشتن ها خیلی زیباست، فقط باید درکشون کنی، هم دوستی رو هم زیبایی رو، آدما کی می خواین باور کنین؟
نظرات 7 + ارسال نظر
آزاده پنج‌شنبه 13 اسفند 1383 ساعت 15:00 http://www.136733.blogfa.com

سلام
همه ی آدما دوست داشتنشون شبیه هم نیست
یادت باشه که «عشق صدای فاصله هاست»

بهروز پنج‌شنبه 13 اسفند 1383 ساعت 20:52 http://www.persianflash.blogfa.com

سلام..وبلاگ جالبی دارید.از اینکه لطف کردین و به وبلاگ من هم سر زدید ممنون ..مطلب جالبی بود موفق باشید ..بای بای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1383 ساعت 20:56

محمد این تو نبودی که گفتی من دیگه نمیتونم من دیگه نیستم محمد این تو نبودی که به من داد زدی و گفتی می خوای چیو عوض کنی فقط بگو چرا اینقدر دروغ مینویسی چرااااااااااااا

یاس پنج‌شنبه 13 اسفند 1383 ساعت 22:08 http://lovelyrose.blogsky.com

آه ... بعضی چیزا رو باید از نو آغاز کنیم ... شاید بشه دوباره زندگی کرد ...

شباهنگ جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 00:45 http://hamnafas.blogsky.com

سلام دوست عزیز! مدتیه که میخوام بیام ولی دنبال فرصتم . تا اینکه دیدم اینبار به نوعی به پست من هم ربط داره. کاملا باهاتون موافقم. مطلب جالب و دلنشینی بود.ولی ایا با همه این اوصاف: این دوست ادعای دوست داشتن داشتن یا نه؟ چون صرف حمل کردن این اسم ٬ دلیل به وجود محبت نیست. بسا انسانهایی هستند که هنوز با ذره ای از تعهدات این اسم آشنایی ندارن. در ضمن ضرورتا لازم نیست پای عشق رو به میون بکشید . چون کشش مهر دو قلب هم کافیست. چون وقتی پا به عشق بذارید پای بحثهای دیگه به میون میاد. ...
کاش همه ما آدما دوست داشتن رو فدای اسمش نمیکردیم و ...
امیدوارم در این مجال کوتاه اساس مطلب رو ادا کرده باشم.
در هر حال از این پست زیبا و بحث برانگیزتون بسیار خرسندم.

پاینده باشید و در پناه حضرت دوست

محمد عاشق ترین جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 06:25 http://mohamadashegh.blogfa.com

سلام خوبی من واقعا از حرفی که زدم نادمم تو راست می گی حق با تو این که نشو عشق من به پات بسوزم تتو ۶ ماه یکبار ازم سوال بپرسی که خوبی من اشتباه کردم حق با تو بود

محمد عاشق ترین جمعه 14 اسفند 1383 ساعت 07:14 http://MohammadAshegh.blogfa.com

سلامی به گرمی آفتاب صبح جمعه
خوبی عزیزم خودت رو ناراحت نکن اون قدر تو رو نمی دونست دیدی که برگشت و الان می گه با اون باشه بایکی باش که قدر توی مثل من عاشق رو بدونه و چند تا سوال چطوری بک گراند صفحه ها تو عوض کردی ممنون میشم بهم بگی
راستی بروز شدم سری بزنی خوشحال میشم
یادت نره ها دنبال کسی باش که قدرت رو بدونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد